Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты

  • Главная
  • Жалпы ақпарат
  • Студенттік өмір
  • Өзін-өзі басқару
  • Бақыт атындағы кішкентай арал.

Бақыт атындағы кішкентай арал.

    Жаз барлық балаларға жарқын әсер мен ләззат береді. Міне, балалар сауықтыру орталығы "Сокол" жылдан жылға балалар үшін өз есігін ашады. Сокол "балалар сауықтыру орталығында" — балалар жақсы көңіл-күйде болып, жаңа достар мен күндері қуанышты оқиғаларға толы болады.
"Сокол" балалар сауықтыру орталығы СҚО, Айыртау ауданы, Шалқар ауылы аумағында "Көкшетау" ұлттық саябағында орналасқан. Ормандағы балаларға таза ауа экологиялық ортада, денсаулықтарын және демалуға қолайлы жағдай береді. Саябақта, сонымен қатар таулар мен көлдер бар және танымдық қызықты демалыс, зарядпен сергектік, күш және денсаулықпен қамтамасыз етеді.
Балаларды сауықтыру-демалыс орталығы "Сокол" орман алқабынан бастап қоршалған аумағы 6,3 гектар алаңында тұр. Тәулік бойы күзетпен қорғалады.
Орталық аумағында орналасқан түрлі спорт алаңдары бар және үйірме жұмыстары өткізіледі. «Сокол»балалар сауықтыру орталығында үш күрделі жатын корпустары бар: екі қабатты және бір бір қабатты. Әрбір корпусында балалармен бірге жекелеген бөлмелерде тұрады, 4-тен 8-ге дейін. Ересек аға тәлімгерлер, тәрбиешілер, олар тәулік бойы қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. Балалар корпустарында бөлмелерге (кем дегенде алты адам әр) жекелеген отрядтар құрылып, балаларға тез топтасып, жаңа ұжымда өзін еркін ұстауға мүмкіндік береді. Барлық корпустары, " казэлектромаш " жауапкершілігі шектеулі серіктестігі (заттар үшін бірінші қажеттілік), арналған шкафтар мен дәретхана, жуыну жабдықтарымен жабдықталған.
Патриоттық тәрбиелеу мақсатында Қазақстан Республикасының мемлекеттік нышандары бар стендтер, клуб және кітапхана орналасқан.
Әр ауысымда "Сокол" отрядтарының өмірі жоспарлары, жетістіктері, жаңалықтары көркем екі тілде рәсімделеді. Әрбір корпус өрт қауіпсіздігі ережелеріне сай жабдықталған, өрт шыққан кезде эвакуациялау, жабдықтау бойынша, сондай-ақ қажетті құралдармен жабдықталып өрт қауіпсіздігі сақталған. Барлық қызметкерлермен және балалармен өрт туындаған кезде қандай іс-шаралар жүргізілетіні жайында әңгіме жүргізіліп, өрт қауіпсіздік техникасы бойынша іс-әрекеттер жүргізіледі.
"Сокол" – асханасында 360 адамдық орын бар және жарық пен кең, жайлы жабдықтармен жабдықталған.. Кәсіби аспаз "КММ Құрылыс-Техникалық колледж №1" Көкшетау қаласының балаларын тәтті және пайдалы тағамдармен тамақтандырады. Мәзір барлық талаптарына сай келеді және нормаларға теңдестірілген. Тамақтану ең қажетті азық-түлікпен қамтиды және"РММ Айыртау аудандық тұтынушылардың құқықтарын қорғау басқармасы" бекітілген. Балалар сорпа, гарнир, котлеттер, көкөніс салаттар, тәттілер, кондитерлік өнімдер, жаңа піскен жемістер сүйсіне жейді және тойымды. Аспаздар күнделікті кондитерлік тамақтар пісіреді.
Медпункт -лагерідің емдік, сауықтыру және әр түрлі оқыстан болған жағдайлардың алдын алу міндеттерін жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі болып табылады. Медпункте процедуралық кабинет, екі изолятор шлюзде, санитариялық тораптар, душ бөлмелері,қарау бөлмесі бар. Бірінші күннен бастап лагерьде болған балалар жоғары білікті мамандардың ықыласы мен қамқорлығына бөленеді. Санитарлық-ағартушылық жұмыс жүргізу, әңгімелесу, ақпараттық бюллетеньдер, рөлдік ойындар жүзеге асырылады. Күнде дайындық кезінде, медицина қызметкерлері аралап шығу арқылы және әр баланы көзбен шолу жүргізеді. Міне, сондықтан жаяу таза ауада, тауға, тұрақты келуі көлдерде, жылжымалы ойындарға ерекше көңіл бөлінеді.
"Соколда" кітапхана жалпы қоры 2000 дана. Қазақ және орыс тілдерінде. Қоры жаңартылып отырады. БСО базасында "Сокол" Арқмпидің студенттері. Ы. Алтынсарин педагогикалық отрядының "Линия успеха" табысты бағдарламасын іске асырады. Дайындық деңгейі әр ауысымда лагерьде қызықты және әр түрлі іс-шаралар жасауға тәлімгерлер мүмкіндік береді. Тәлімгерлер әрдайым әр бір балаға ілтипатпен қарау, уақытында қажетті ойынды жасау үшін атмосфераға жасағында достық ықпал ететін мүмкіндіктерін ашуға, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға уақыт табады. Күнделікті қарым-қатынас қалыптастыруға көмектеседі жеке басын куәландыратын көп мағлұмат береді. Бұл ретте, қызықты ойын-сауық бағдарламалары көмектеседі,көп мағлұматтарды тез үйренуге көмектесе алады және өздерін еркін ұстауға үйретеді. Әрбір бала өзі үшін, яғни өзіне қызықты ауысым бойы көптеген іс-шаралар жүргізеді: "Мисс "Сокол", "Кедергілер олағы", "Зарница", "Зажги звезду", "Нептун Күні", "Жаңа жыл ", "Цирк", "Оскар "қыран жолы" және т. б. Олардың арасында спорттық жарыстар, балалар мерекесі, шағын театрлар әсерлі көріністері орын табады. "Сокол" 12 күн, бес ауысым ұзақтығы бойынша жұмыс істеді. Жазғы кезеңде 2015 жылғы "БСО-да"Көкшетау қаласында демалып жүрген 968 балалар,оның ішінде 507 мектеп бар. Балалар Петропавл, Астана, Степногорск, Тараз, Екібастұз, Түмен, Қарағанды, Мәскеу, Омск жан-жақтан жиналады.
Балалардың ой-өрісін кеңейту үшін жаңа пайдалы білім мен дағдыларды тәлімгерлер күшімен құрылған клубтар мен үйірмелер, би клубы "FLESH DANC" негізгі мақсаты болып табылады. Таныстыру негіздері хореография және базалық элементтерімен спорттық билері бар үлкен тәрбиелік мүмкіндігі бар элементтермен қамтылған. Сонымен қатар, сабақтар, хореография және кеңейту туралы ұсыныс болды.
Клуб Арт-терапия қызметтің мынадай түрлерін жүзеге асырды:
- суреттер атаулы күндерге конкурстарын ұйымдастыру және өткізу
- іс-шараларды және конкурстар ұйымдастыру және өткізу
-шығармашылық шеберханалар, тренингтер, зерделеу мен насихаттауға бағытталған іс-шаралар өткізу.
Вокал үйірмесі "Соло +" жетекші мақсаты - ортаны дамыту үшін шығармашылық әлеуетін, бос уақытын ұйымдастыру, салауатты өмір салтын насихаттау арттыру, мәдени және интеллектуалдық деңгейінің ең үздік үлгілерін насихаттау .
Театр өнері үйірмесі. "Лицедеи" ерікті бірлестігі балалар мен жасөспірімдердің ортақтығына негізделген мүдделерін және бірлескен шығармашылық қызмет болып табылады, бұған миниатюра қою, рөлдік ойындар, мини-спектакльдер сондай-ақ шешендік өнер кіреді.
Клуб психологиялық тренингтер үшін жағдай жасау мүмкіндіктеріне балаларда қызықты сезім және сергектік, сенім, өзіне, өзінің күшіне және, адамдарға құрмет пен өзін-өзі құрметтеу тренингтерін өткізеді.
Спорт жаттықтырушысы таңғы жаттығу және спорттық іс-шаралар өткізуді ұйымдастырады. "Олимпиадалық ойындар", "Жарқыл", " Дезертир эстафетасы", "Көңілді старттар", жолдастық кездесулер, топтар арасында футболдан, теннистен, пионербол, баскетбол, дойбы, шахмат ұйымдастырылады.
"Соколда" арнайы жабдықталған зал дискотека бар Кез-келген ауа райына қарамай әр дискотека міндетті түрде өтеді. Әрбір дискотека ерекше болады: "Жұлдызды әлемі", "Тәтті болса...", "Жыр хэппи энд", "Ілеспе жел", "Полосатик", "Жұлдыз" "Қыран кегі", "Сәлем, досым", "Redparti", "Пошта".
балалар әлемінде сұлулық, ойын, ертегі, музыка, фантазия, шығармашылық тұру керек - деді,В. Сухомлинский.

Педагогикалық
"Линия успеха"жасағының басшысы
Батырова Зульфия Николаевна

Слайд1

Слайд2

Слайд3

Слайд4

Слайд5

Слайд6

Слайд7


«Линия успеха» педагогикалық отряды
Ақпараттық карта 

Педагогикалық топтың толық атауы

«Линия успеха»

Топтың құрамы

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институтының студенттері

Қүрылған уақыты

2003 жыл

Мақсаты

$1·        Студенттерді әлеуметтік маңызды қызметтерге тарту;

$1·        Студенттерді уақытша жұмыспен қамту сұрақтарын шешу;

$1·        Студенттерді дайындаудағы үнемі жұмыс атқаратын жүйені қалыптастыру.

Міндеттері

$1·        Студенттерді әлеуметтік маңызды қызметтерге тарту;

$1·        Студенттердің әлеуметтік белсенді көзқарастарын қалыптастыру;

$1·        Балалармен жұмыс жасау арқылы, әр студенттің тұлғалық және мамандық жағынан өсулеріне ықпал жасау;

$1·        Педагогикалық қызметтің бағдарламасының орындалуы үшін ақпараттық – әдістемелік базаны қалыптастыру;

$1·        Демалыс және оқудан тыс уақыттардағы балар мен жасөспірімдермен жұмыс жасаудың бағдарламасын құру;

$1·        Жастар және балалар орталықтары мен ұйымдарымен, өзге оқу орындарымен өзара тәжірибе алмасу.

Басты бағыттары

$1·        Студенттердің әлеуметтік белсенді көзқарастарын қалыптастыру;

$1·        Сауықтыру лагерлерінде жасөспірімдер мен балалардың демалыс ұйымдастыру:

$1·        Оқу – әдістемелік және басылым жұмыстары;

$1·        Жастарға патриоттық, азаматтық, құқықтық және рухани тәрбие берудегі мемлекеттік бағдарламаларға қатысу;

$1·        Балалар мен жастарды салауатты өмір салтына баулу;

$1·        Қазақстанның өзге де педагогикалық топтырмен қарым – қатынс жасау.

Біздің жетістіктер

$1·         2004,2008, 2011 ж.ж. – Қазақстан Республикасының Кәсіподақтар федерациясының «Балалар және жаз» байқауы бойынша, балалардың жазғы демалысын үздік ұйымдастырғаны үшін;

$1·        2010 ж. – Ақмола облысының туризм, денешынықтыру және спорт басқармасының дипломымен марапартталды;

$1·        2013 ж. – Ақмола облысының балаларды сауықтыру лагерлерінің байқауында 1 орын;

$1·        2013 ж. – «Балалық шақ штурманы» атты вожатыйлар байқауында гран - при;

$1·        2015 ж. – «Балаларға берілген жүрек» атты республикалық байқауда 3 орын

Топтың басшысы

Батырова Зульфия Николаевна, педагогикалық салада 25 жыл тәжірибесі бар, 24 жыл балаларды сауықтыру лагерлерінде жұмыс атқаруда.

 Байланыс құралдары

e-mail:Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., сайт : api.kz

87014055433, 8(71430)72488

   «Линия успеха» педагогикалық отрядының жұмысы балалардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту, олардың денсаулығын сақтау мен нығайту, денешынықтыру, спорт және туризммен айналысуын, тамақтану кестелерін жанға жайлы жағдайларда сақтауын қамтамасыз ететін бағдарламаға негізделеді

  Жазғы демалысты ұйымдастырудың бағдарламасын жүзеге асыру үшін басты екі бағыт қарастырылды: сауықтыру мен танымдық белсенділікті арттыру, әр баланың шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту.
Педагогикалық топтың қызметі келесі принциптерге негізделген:
 баланың денсаулығы, өмірінің қауіпсіздігі,жеке басының құқығы мен оларды қорғау;
 баланың шығармашылық қызығушылығын арттыру;
 мекеменің тазалығы мен әлеуметтік жағдайының жақсаруы;
 оқу- сауықтыру бағдарламаларының үздік болуы;
 балалар арасындағы қақтығыстарды болдырмау;
 педагогикалық өзін- өзі басқару ұйымы мен балалар арасындағы бастапқы қарым- қатынастың нығайуы;
 түрлі бағдарламардың қалыптасқан жиынтығы.

Өзін - өзі тәрбиелеу қызметінің түрлері төмендегідей:
• өзін бақылау, ұйымдастыру қызметі;
• өз тәртібін реттеу;
• өзі-өзі анықтау, өзін- өзі тәрбиелеу, өзін- өзі тану қызметтері;
Тұлғалы адам қалыптастырудың 3 міндеті бар:
• қарым - қатынасқа түскен адамды толық тану;
• адам мен адамның құқығы тең екенін ескеру;
• басқа да адамдарға көмек беру, қорғау.

   Тәрбиеленушілердің өзіндік дамуы, өзін- өзі тану мен өзін- өзі бағалау, танымдық процесттерінің қалыптасуы төмендегідей болмақ.
Тәрбиелік процессі өз ішінде түрлі қызметке бөлінеді:
• танымдық қызметі (туған өлкенің табиғатымен танысу, туризм, медицина, экология);
• байланысу қызметі (адамдармен қарым- қатынасқа түсу, ормандарды аралау);
• қарым- қатынастық қызметі (шығармашыл ұжым ұйымдастыру);
• өзіндік білім көтеруі (өзіндік талдауды қалыптастыру);
• дене шынықтыру (спорттық ісшаралардың ұйымдастырылуы).

   Жазғы жұмыстардың алдында, Арқалық қ. «Қосымша білім беру орталығы» ММ базасында семинарлар өткізіледі.
   Тәрбиешілердің деңгейлері лагердегі әр кезектің қызықты да ұмытылмайтындай өтуіне мүмкіндік жасайды. Тәрбиешілер топтағы достық қарым – қатынастарды сақтау үшін әр баламен жеке тіл табыса алады, уақытылы керекті ойын таба алады. Осы орайда ұялшақ балаларға өздерін көрсете алуларына мүмкіндіктер туады.
  Балалардың ой – өрістерін дамыту мақсатында қызығушылықтар бойынша клубтар мен үйірмелер жұмыстарын атқаруда.
    «FLESH DANC» би клубы хореграфиялық элементтер мен түрлі билерді, әр халықтың ұлттық билері мен би адымы, жаттығуларын жасауға, әр баланы билеуге, билей алуға баптайтын өнерлілер ордасы болып табылады.
   Би жаттығуларымен шұғылдану денсаулыққа, әсіресе, есте сақтау қабілетін дамытуға көмектеседі. Бұл клубтың дәрістері арқылы балалар Қазақстан мәдениетімен толыққанды таныса алады.
Арт – терапия клубы келесі қызметтер атқарады:
- сурет байқауларын ұйымдастыру;
- топаралық байқаулар мен өзге де шараларды ұйымдастыру;
- шығармашылықты насихаттайтын және оқытатын тренингтер, мастер класстар өткізу.
    «Соло+» вокалды үйірмесі келесі мақсаттарды өз алдына қойған: шығармашылық мүмкіндіктерді дамыту үшін әлеуметтік – мәдени ортаны қалыптастыру, бос уақытты тиімді пайдалануды ұйымдастыру, балалардый мәдени және интеллектуалды деңгейін көтеру, вожатыйлар өлеңдерінің үздік түрлерін насихатау;
   Театрлық шеберлік үйірмесі - ортақ қызығушылықтар мен ортақ шығармашылық көзқарастардан құралған жастар мен балалардың ұйымы. Бұнда шағын спектакілдер, рөлдік ойындар мен ораторлық шеберлікті дамыту қарастырылған.
   «Экстрим» спорттық – сауықтыру туристтік клубы туризмді жан – жақты дамыту, ұжымдық рухты нығайту, салауатты өмір салтын насихаттау үшін құрылған. Клуб жұмысынан тарзанкадар өту, экологиялық флеш – мобтар, экскурссия сынды шаралар кіреді.
 Психологиялық тренинг клубы балалардың өз -өзіне деген сенімін нығайтуға, өзін- өзі тануға, айналасындағыларды құрметтеуге, қуанышты өмір сүруге, күшті, мықты болудың барлық жолдарына арналған тренингтер мен түрлі жағдаяттар өткізу мақсатында құрылған.
   Бұндай жағдайларды шешу педагогикалық, психологиялық және эмоционалдық жаттығулар арқылы жүзеге асады.
   Жазғы уақытта педагогикалық топ демалысты ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады. Балалар ойындарға, эстафеталарға, байқауларға қатысып, бір біріне жанкүйер болып, өздерінің спорттық жетістіктерін қорытындылайды.
Осы уақытта мынадай дәстүрлер қалыптасты:
• Лагер маусымының ашылуы («Жаз мерекесі», «Сәлем, «Звездный»),
• Лагер маусымының жабылуы («Қош бол, «Звездный»),
• Туған күн иелерін құттықтау («Жылдың ең үздік күні»),
• Спорттық мерекелер («Спартакиада», «Звездныйдың» кіші Олимпиада ойындары», «Туристік қызықты жол»),
• «Ертегілі эстафета»,
• «Көңілді футбол»,
• «Лагер аруы».

    Педагогикалық ұжым әр баланың шығармашылығын дамытуды көздейді, ол үшін барынша терлеп, әр баланың қызығушылығын ояту үшін түрлі сайыстар мен бағдарламалар ұйымдастырады, кешенді, барлық жағдай жасалған бағдарламаларын жүктейді.

     Жұмыстың сараптамасы сюжетті – рөлдік формада құрылған ойын – саяхаттың тиімді екендігін көрсетті.
Әр түрлі жастағы балалар топтарының арасындағы қарым – қатынас нығая түседі. Балалардың сауығуының жақсы динамикасы байқалады.

   Біз жасап отырған бұл бағдарлама өзінің атқаратын қызметінде түрлі бағытта жұмыс жасайды: еңбек, сауықтыру, демалу. Бағдарламада балалардың демалыс уақытындағы талаптары мен сұраныстарын лагер педагогтары мен қызметкерлері толыққанды орындап, қанағаттандыру үшін кешенді жұмыстар жүргізеді.
     Педагогикалық топтың өмір тынысы әр баланың жекеге дамуы мен өзін өзі жетілдіруіне жағдай жасайды. Біз анкеталық сауалнамалар жүргіземіз: « Мен не үйрендім?», «Мен білгім келеді?», «Мен істей алдым…», «Мен орындай алмадым…», « Менің үйренгім келеді…».

Соңғы үш жылдан бері алынған анкеталық сауалнаманың нәтижесі төмендегідей болды:
- бірінші орынды спорттық жарыстар мен сайыстар;
- екінші орынды – экскурсия, өлкетану, туризм;
- үшінші орынды – қызығушылық үйірмелері.

   Атқарылған жұмыстарды сараптай келе, біз, осы бағыт бойынша жұмысты баланың қалыптасуындағы тұлғалық дамуына көбірек көңіл бөлу керек екендігін шештік. Спорттық бағадарламаларды тәжірибелі спорт және турим жетекшілер өткізеді. Олар балаларға жауап беріп ғана қоймай, барлық шаралардың қызықты да ешқандай жағдайларсыз өтулерін қадағалайды.
    Біздің бағдарламаның өзектілігі спорттық туризмнің жаттығу элементтерін, сонымен қоса ойындық, танымдық және сергітетін бағдарламалардың үйлесімділігінде. Спорттық туризм бойынша жаттығулар күніне бір рет өткізіледі. Лагерде балалардың қызығушылығын арттыру, шығармашылығын ояту мақсатында түрлі үйірмелер мен клубтар жұмыс жасайды. Олар:
- - актерлік шеберлік үйірмесі;
- «Соло +» клубы;
- «Flash Dance» би клубы;
- тренинг-клуб;
- арт-терапия;
- экстрим-клуб.
  Бағдарламаның негізі болып балалар мен жасөспірімдердің физикалық, мәдени және рухани дамытуларының идеялары табылады.
    Аталған бағдарламаны жүзеге асыру балалардың денсаулығын нығайтуға ықпалын тигізеді.
   Бұл бағдарламада қатысушылардың денсаулығын нығайтуға ерекше көңіл бөледі.Ол балалардың өздерін сүюге, денелерін аялауға, құрметтеуге көмектеседі. Бағдарлама балалардың денсаулықтарын бағалауға, тазалық сақтауына,дұрыс тамақтануына, еңбекпен айналысуға, демалуға, салауатты өмір сүру салтын ұстануға, артық керексіз нәрселерден арылуға жол ашады, мүмкіндік береді.

   Бағдарлама мектеп оқушыларын Отанын сүюге, азаматтық тәрбиеге баулуға, танымдық және шығармашылық қабілетін өркендетуге, өз бетінше жұмыс жасауға, танымдық көкжиек кеңістігін кеңейтуге, дамытуға арнап жасалынған.
  Педагогикалық ұжым осы бағдарламаны басшылыққа ала отырып, балаларды пікірталаста өз ойын еркін іркілмей білдіруге, басқа адамдардың пікірі мен ұсынысын аяғынан дейін тыңдауға, бәсекеге қабілетті болуға, барлық жағдайда жақсылық жасауға, ұжым арасында достық орнатуға, әрбір ісшараға белсене қатыстыруға әрекет етеді.
    Педагогикалық отряд келесі принциптерді тәрбие беру барысында қолданады:
жекеше тәрбиелеу: әлеуметтік жағынан дамушы тұлғаны қалыптастыру; әр баланы өзіндік дамуын, өз бетінше жұмыс жасауына құрметпен қарау;
қиын балалармен жүргізілетін тәрбиелеу жұмысы: Тәрбиесі жағынан ерекше балаларды тізімге алу;
балалар арасындағы қарым- қатынас тәрбиесі: жетекшілер мен балалар, тәрбиешілер мен балалар арасындағы қарым- қатынас, ескертуге құлақ асу, түсіну.
тәрбиелік қызметтің алдын алу: лагер өмірінің тынысын тәрбие процесінен ажыратпай, тұтас қарау;
тәрбиелеудің дефференциясы: жасөспірімдермен психологиялық жағдайда ауыспалы мерзім арасында әңгіме құрып, сөйлесу.
кешен медициналық, психология-педагогикалық, әлеуметтік және денешынықтыру-спорттық ісшаралар арқылы ерекшеленеді.

   Бағдарламаның мазмұны бойынша әр тарауында демалушы балалар мен жасөспірімдердің жазғы демалысын қызықты әрі көңілді өткізуге, барлық баланы бірдей деңгейде ұстауға, әлеуметтік жағдайы бар балалармен жұмыс жасап, көмек беруге, жан- жақты дамыған, бәсекеге қабілетті, патриотты тұлға етіп тәрбиелеу мақсаты анық және айқын баяндалады.

ҚЫЗМЕТТІҢ МАЗМҰНЫ МЕН БАҒДАРЛАМАСЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ МЕХАНИЗМІ

   Барлық ісшаралар осы бағдарлама аясында жүргізіледі. Спорттық, интеллектуалды, байқаулар мен ойындар оқу жылы барысында шаршаған балаларды дұрыс демалдыруға, демалыстарын қызықты өткізуге даярланған.бағдарламаның мазмұны сан түрлі болғанымен атқаратын жұмысы бір- баламен жан - жақты жұмыс жасау.

Қызмет бағыттары:
 Патриоттық
Патриотизм – сүйіспеншілік. Біз күн сайын Мемлекеттік рәміздерге тағзым етеміз, оның өзі сүйіспеншілік, патриоттық сезім екеін үйрету.
Лагердің 3 маусымының ісшаралар кешенінің негізгісі патриоттық тәрбиеге арналды.
 Спорттық-сауықтыру
Сауықтыру лагерінде спорттық ісшаралар екі уақытта: 1 күннің жартысы– спорттық сағат, 2 күннің жартысы – су процедурасы, спорттық секция арқылы жүзеге асады. Күнделікті таң ертеңгісін балалар таза ауада гимнастика жаттығуымен шұғылданады. Спорт алаңында түрлі спорттық ісшаралар, футбол, баскетбол, волейбол,пионербол,теннис ойындары қатарынан рет- ретімен жүріп жатады. Маусымына бір рет табиғат аясына лагер аумағынан тысқары серуенге шығады. Маршрут арақатынасы – 2 км. Балалар осы уақытта құстар мен жәндіктерден сақтануы керек, осы уақытта оларға «Қазынаны тап» атты ойын ұйымдастырады. Балалар туған өлкеміздің флорасы мен фаунасы туралы ақпарат алып, барлық өсімдіктермен танысады.

 Шығармашылық
Күнделікті балаларға арнап педагогикалық ұжым түрлі мерекелік кеш, байқаулар жиі ұйымдастырады. Бұл ісшаралар мынадай бағытта болады(актерлік, вокальдық, хореографиялық, көшбасшылық және т.б.)
«Шығармашылық бекеті» балалардың қызығушылық үйірмелері ұйымдастырады. Бұнда балалар түрлі бағытта ойнап, өздерін сан қырларын ашып, көрсете алады.

 Балалардың өзін - өзі басқаруы
Балалардың өзін - өзі басқару ұйымы түрлі рөлдерді ойнайды. Бұлар «топ» арасындағы мәселелерді шешуге тырысады. Бұлар басқарушылық іс әрекеттің қызметімен танысады.

Балаларды қауіпсіздік ережелерімен таныстыру профилактикасы
Балаларды өмір сүру қауіпсіздігі мен түрлі табиғи, техникалық қауіпсіздік жағдайларының алдын алу мақсаты төмендегідей:
- Балаларға арналған нұсқаулық: «Өрт қауіпсіздігі ережесі», «Серуендеу мен табиғатты тамашалау кезінде балалардың тәртіп ережесі», «Автокөліктегі ереже», «Спорттық ісшаралар кезіндегі қауіпсіздік ережесі»; «Суда жүзу қауіпсіздік ережесі»;
- Медицина қызметкерлері өткізген әңгімелесудің тақырыптары: «Тістерді қалай тазалау керек?», «Дәрумендер еліне саяхат», «Арақ, темекі, наша қолданудың зияндылығы», «Көзді қалай сақтау керек?»

Бағдарламаның орындалу механизмі
Бағдарламаның орындалу механизмі келесі модуль арқылы жүзеге асады:

Модуль

Жұмыс түрі

1.

Ұйымдастыру модулі

жоспарлану;

лагерлік маусымға дайындық;

материалдық базаның дайындығы;

міндеттер мен жауапкершілікті анықтау.

Спорттықсауықтыру модулі

таңғы жаттығу;

жуыну;

медицина қызметкерлерімен кездесу;

тазалықпен айналысу;

керексіз іс әрекет жайлы әңгімелесу;

тәрбиеленушілерді тамақтандыру;

спорттық мерекелер;

экскурсия;

қимылды ойындар;

эстафеталар;

сайыстар.

3.

Шығармашылық -іздеу модулі

шығармашылық-ұжымдық қызмет;

ісшараларға қатысу;

шығармашылық шеберлік жұмысы;

байқаулар;

викториналар.

4.

Көпшілік -танымдық модулі

тәрбие сағаттары;

әңгімелесу;

табиғатты аралау;

серуен;

викториналар;

байқаулар.

5.

Еңбеук модулі

өз -өзіне қызмет ету;

еңбек десанты.

6.

Әлеуметтік-психологиялық  модулі

жалпы сауалнама жүргізу;

жекеше әңгімелесу;

топпен жұмыс;

тренинг жаттығулары;

 әлеуметтік-психологиялық жаттығулар.

 

 

 

 

 

 

 

 

  «Линия успеха» педагогикалық отрядының бағдарламасы келесі принциптер арқылы анықталады:

   Гуманизациялық принцип қарым-қатынасы – балалардың ойлау жүйесі мен шығармашылығын арттыру үшін жұмыс жасайды.
  Демократиялық принцип – балалар мен жасөспірімдер өзлерінің шығармашылығын кедергісіз дамыта алады, өз еркімен қалаған жұмысын жасай алады..
   дифференциялдық тәрбиелеу принципі –жазғы суықтыру лагері тәрбие саласы аясында мынадай қызметтер атқарады:
• Әр баламен психологиялық жеке жұмыс жасаудың түрлері мен әдістері, бағдарламаның мазмұнын қалыптастыру.;
• Ауысым аралығында жұмыс жазбаларын дайындау;
• Барлық ісшаралардың алдын ала тақырыптық- күнтізбелік жоспарын даярлау;
• Барлық ісшараларға белсенді араласу.

Лагер маусымы алгоритмінің дамуы 

Лагер маусымының шектелуі

Өту түрі

1.

Дайындық  кезеңі :

- педагогикалық ұжымның жұмысы;

- қызметкерлердің жұмысы.

Әңгімелесу, лагер бағдарламасымен, нұсқаулықпен танысу.

2.

Ұйымдастыру кезеңі :

- Бөлімшелерді қалыптастыру;

- лагермен таныстық;

- өзіне өзі қызмет ету жұмысын ұйымдастыру;

- атқарылатын қызметтің жұмысы.

-  “Уют” операциясы,

- таныстық ойындары,

- «Жетекшілер балы»,

- лагердің дәстүрі мен ережесімен танысу,

-  «Звездныйге» қабылдау»,

 -бөлімше командирларын сайлау,

- сантазалықты сайлау,

- бөлімше шырағы

3.

Негізгі кезең :

Патриоттық  блок:

Туған жерге, Отанға деген қызметті адал атқаруға, сүйіспеншілікті қалыптастыруға, азаматтық  және патриоттық тәрбиені нығайту. Қазақ халқының салт- дәстүрлерін сақтау.

-тренингтар, әңгімелесу, байқаулар  

-Бурабай өңіріне саяхат (экскурсия),

-Мемлекеттік мерекелерді өткізу,

-Мемлекеттік Туды тұғырнамаға ілу және Гимнді орындау.

Денсаулық сақтау блогы:

Әр бала өзінің денсаулығына, санитарлық- тазалық гигиенасын сақтауға міндетті.

- спорттық ойындар, тартыс,сайыстар .

- сауықтыру сағаты,

- серуендер,

- табиғат мұражайына саяхат,

- әскри-спорттық ойын  “Знамя”,

- спорт-шоу, 

- экологиялық  флеш-моб,

- «Күлкілі футбол»

-  күнделікті таңғы жаттығу

Суға түсу, шомылу, бассейн қабылдау.

-БСО спорт біріншілігін атап өту, спартакиаданың ашылуы.

-Қазақ халқының  ұлттық ойындары, бірқалыпты  ойындары.

Көпшілік -танымдық блогы

Көпшілік - танымдық  блог аясында музыкалық, хореографиялық,театрлік үйірмелердің үздік номерлерінен мерекелік кеш өткізу.

-Маусымның салтанатты ашылуы, - музыкалық сағат,

- ойын- сауық бағдарламасы,

- актерлік шеберлік сағаты,

- фестивал,

- би шоуы. 

4.

Қорытынды кезең :

Барлық  бағыт  бойынша  атқарылған жұмыстың қорытындысын шығару. Марапаттау сәті.

- маусымның жабылу,

- анкеталық  сауалнама жасау,

- Жалпы шырақ,

-БСО белсенділерін марапаттау.

БАҚЫЛАУ СИСТЕМАСЫ ЖӘНЕ НӘТИЖЕНІҢ БАҒАСЫ

  Формасы, мазмұны бойынша әртүрлі қызметтерді ұйымдастыра отыра, педагогикалық отряд ұжымы балалардың жағымды қасиеттерінің дамуларына, белсене түсулеріне, ашылуларына жағдайлар жасайды.
Балалар жас ерекшеліктері бар топтарға келгенде, олардан бірегей ұжым құрастыра білген, әр түрлі қызмет түрлерін игеруге, нақты білі алуларына және көшбасшылық қабілеттерін ашу өте маңызды болып табылады.
   Лагер ұжымының жұмысын толығымен сараптауға мониторингтік қызмет, іс – шаралар материалдарының рефлексиясы мен балалардың жазба пікірлері мүмкіндік береді.
  Кезек барысында кезек қызметкерлерінің өзін – өзі бағалауды күшейту, ұжымның бірлестігін дамытуға бағытталған жұмыстар жұргізіледі. Тәрбиешілер балалармен әңгімелесулер жүргізіп, шараларды сараптайды. Кезек кезінде балалар «Лагерь сендер үшін – не?» деген сауалнама өтетді.
  «Ақиқат парағы» арқылы тәрбиешілер балалардың лагерь өмірі мен өткізілген шаралары туралы пікірлерін біле алады. «Ақиқат парағы» әр отрядта бар және кез – келген бала өз пікірін кез – келген уақытта жаза алады.

Диагностика түрі

Диагностиканың әдістемесі

Алғашқы

диагностика

Маусымның басы.  анкетирование;

$1§  Бөлімшелермен әңгімелесу;

$1§  лагер әкімшілігінде  жетекшілер мен тәрбиешілердің жиналысы.

Ортаңғы

диагностика

      Күннің  қалай өткенін гүлдің түсі бойынша анықтау,

$1§  Әр бөлімшемен жекеше әңгімелесу.

Қорытынды

диагностика

$1§  Анкеталық сауалнама

$1§  Шығармашылық пікірБіз бөлімшемен біргеміз» суретшілер байқауы.)

$1§  Бөлімшелермен әңгімелесу

$1§  Гүлдер  жиынтығы.

 Диагностика әдістемесі: 

 Анкета сауалнама (старттық)
 Анкета
 Балалармен антропедикалық зерттеу жүргізу.

Мониторинг арқылы зерттеу

Іс шара

Жауапты

Мерзімі

1

Демалыс анкетасы

Тәрбиеші,

жетекші

2

Рефлексиялы ісшара.

Тәрбиеші,

жетекші

Маусым бойы

3

Мониторинг  арқылы зерттеу  «Сайлау»

Тәрбиеші,

жетекші

4

Мониторинг  арқылы зерттеу «Сөз арасындағы ойын»

Тәрбиеші,

жетекші

Маусым бойы

5

Сауалнамалық әдістеме

Тәрбиеші,

жетекші

6

Қорытынды анкета

Тәрбиеші,

жетекші

 

Talk to us

87143072488