Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

Оқу және ғылыми зертханалар

Өзін – өзі тану орталығы

Puti

Қазіргі заманғы білім беру мекемелерінде оқытушының табысты жұмысы үшін маңызды шарттарының бірі олардың жұмысына деген жауапкершілік сезімі ғана емес, сонымен қатар ішкі бостандығы да маңызды.

Осыған жету үшін арнайы жабдықталған «Өзін – өзі тану орталықтарындағы» сабақтар көмектеседі.
Адамзат мәдениетінің жинақталған ғасырлық даналығын пайдалану арқылы, «Өзін-өзі тану» рухани – адамгершілік даму бағдарламасына Қазақстан халқының, оның ішінде әлемнің рухани – тәжірибесін байлығы мен танысу кіреді.
Өзін-өзі тану сабағы басқа сабақтарға ұқсамайды. Мұндағы айырмашылық сыныптағы жұмыс дәстүрлі түрде өткізілмейді. Бұл сабақтағы өткізілетін арнайы әдіс – тәсілдер:
 этикалық пікірталастар;
 талқылау жұмыстары;
 рөлдік ойындар;
 үнсіздік сәттері;
 көтеріңкі көңіл күйді қалыптастыру;
 тренингтар және басқа да ұжымдық жұмыстар.
Диалог үрдісінде - студенттер арнайы әлеуметтік шеберлігі және басқалармен өз дүниетанымын бөлісуді, қабілетін дамытуды, өзінің көзқарасын білдіруді, әңгімелесушіні тыңдап және келіссөздер жүргізуді, сендіруді және тыңдау мүмкіндігін үйренеді.

Puti 1

Рөлдік ойындар өмірлік жағдайларға төселуге, рөлге еліктеуге, риясыз мінез – құлықты қалыптастыруға, толық ашылуға, студентті жеке тұлға ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Сыныпта жүргізілген тренингтер өзіндік сана мен өзін - өзі жетілдіруге, олардың қабілетін анықтауға, студент тұлғасын жақсы жағынан реттеуге мүмкіндік береді.
Тыныштық сәттері тыныш әуенмен, студенттер отырып, демалу арқылы өтеді. Оқытушы бұл сәтте оқушылардың өткен тәжірибесіне қарай отырып, сабақтың тақырыбына байланысты мәтінді байыппен оқиды.Бұл өзінің ішкі жан дүниесіне үнілуге, әр түрлі жағдайларға байланысты сезімдері мен естеліктерін оятуға мүмкіндік береді.
Студенттер өткізілген сабаққа белсенді қатысып, өздері топпен әр түрлі жұмыс жолдарын меңгереді. Мұның бәрі толық өзін – өзі анықтау, өзін – өзі қабылдау және болашақ мұғалім ретінде тұлғалық ерекшеліктерін қалыптастырып дамытуға ықпал етеді.

 

Психодиагностика және коррекция орталығы

Психодиагностика және коррекция орталығы студенттің қағидалы ең көп жаңа тәлім-тәрбиесінің үдерісі мен оның болашақ психологтың практикалық жұмысының дағды құралымы мен клиент, мектеп, психолог кеңесші жұмысымен әрекеттесуге шақырады.

Орталық өз ішінде екі зертхананы қарастырады:
• коррекционды-тренингті кәсіптерді;
• психодиагностика және консультацияларды;

Коррекция – тренингті кәсіптердің зертханасы

Негізгі атқаратын қызметтері:

 студенттерді релаксация және психокоррекцияжұмыс бөлмесінің қызметтерімен таныстыру;
 практикалық және лабораториялық кәсіптің және практикалық-психологиялық курстың талғамына сай өткізу;
 студенттердің кәсіби дағдыларын бекіту мақсатында:АрқМПИ қызметкерлері мен студенттерінің сұранысы бойынша реалаксациялық процедуралар мен тренингтер жүргізу.
Puti 2Аталмыш зертхана сезгіш бөлме "Альманың" (Санкт-Петербург) ПКФ ООО жасалған жабдықтарымен қамтамасыз етілген. Аталмыш жабдықтың игерушілігі релаксация немесе балалардың және үлкендердің психикалық қызметінің белсендіруіне деген оқтаулы және біріздік коррекцияның ең маңызды қосымша құралы болып табылады.

 

Puti 3Сезгіш бөлмеде, адам салмақты эмоцияларды алушарттары жасалған. Бұл жерде түрлі элементтердің көмегімен комфорта және қауіпсіздіктің үйсігі құралады, бұл байланыс педегог пен студенттің, клиент пен психолгтің арсындағы жылы қарым-қатынастың орнауына ықпал жасайды.

Жиһаздың, байсалды гүлдің үйлесімінің, жұмсақ нұр, сүйкімді хош иістер, тынышназды әуен – мұның барлығы тыныштық түйсігін жасайды. Сезгіш бөлмелер медициналық және практикалық түрлі мамандармен: дәрігермен, логопедтермен, психологтармен, әлеуметтік педагогтармен және келесі мақсаттың шешімі үшін арнаулы тәжірибеде пайдаланылады:
• тәлім-тәрбиенің басты негізі - сезгіш стимуляция;
• психотерапия;
• Әлеуметтік бейімделу;
• бұлшықет және психоэмоциялық кернеудің, релаксацияның және ішкіжан - дүниенің тепе-теңдік күйінің табысы;
• Белсендірудің түрлі атқаратын қызметімен, орталықтың жүйке жүйесін құнарландыру, сондай - ақмульти сезгіш ортаның әсері;
• Салмақты эмоциялы реңнің жаралғаны, қозғамдаманың көтермелеуінің өзгеде рәсімдерін жасау.
Сезгіш бөлменің комплектісіне мыналар кіреді:
Жұмсақ орталық
• Жұмсақ бұрыш (тренингті, әңгімелерді, кәсіптерді өткізу үшін) Puti 4
• Кресло-трансформер (релаксациялық іс-шараның жасалуы алдында дененің физиологиялық ең ыңғайлы жағдайын жасауды қамтамасыз етеді)
• Трапеция гранулалармен, пуфик-кресло гранулалармен, пуфик-кресло "алмұрт", жастықшалар гранулаларымен (дененің өзара жанасу бөлігінің түйсіну стимуляциясінің әрекетімен, кезкелген ыңғайлы жағдайды қабылдауға қабілетті).
• Отырыс үсті жұмсақ, жатуға, отыруға, қозғалуға, түрлі ойындар мен тренингтер өткізуге ыңғайлы

Көру және дыбыстау орталығы
Puti 5• Теледидар (оқу және көркем фильмдерді көруге мүмкіндік береді)
• Музыкалық орталық таспаның және күйтабағымның СD таспаларының әуенімен (релаксация үшін) және фильмдермен (психологиялық анализ үшін) қамтылған
• Қауіпсіз торсылдақтың сабы (көпіршіктердің қозғалысы түсті жарық бергіштігі жүйке жүйені босаңсытуға әсеретеді)
• фонтаншы (релаксация үшін қолайлы дыбысты ортаны жасайды).
• Панно "қыңырайна" (салмақты эмоциялы реңді жасайды)
• "Релакс" жарығы (жүйке жүйесіне әсер етеді)

Түйсіну орталығы
• Құрғақ бассейн түйіршіктермен (бұлшықетке, жүрек қызметіне, тыныс алу органдарына әсер етіп, психоэмоциялық күйді жақсартуға ықпал етеді).

Puti 6

Әуеорталығы
• Ароматерапияға арналған қондырғы (табиғи ортада түйсікті, белгілі психоэмоцианалдық күйді қалыптастырады)
• Ауаның иондағышы (ауаның тазалығын және аэроион жеткіліксіздігін толықтырады)
• Ауаның ылғалдағышы (адамның организмі үшін ауаның үйлесімді ылғалдылығын жасайды)
Аталмыш зертхана релаксациондық іс-шаралар үшін, сондай-ақ, кәсіби оқыту, тренингтер өткізу үшін арналған.

Puti 7

Психодиагностика және кеңес беру зертханасы

Негізгі ерекшеліктері:

 психодиагностика, тәжірибелік психология, эксперименталды психология, әлеуметтік психология, таңдау курстары бойынша практикалық және зертханалық сабақтар жүргізу;
 студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына көмек;
 аймақтағы психологтармен кәсіби қарым-қатынас және тәжірибе алмасуды ұйымдастыру;
 АрқМПИ оқытушылары және студенттер арасында өтініштері бойынша психологиялық зерттеулер жүргізу;

Бұл зертхана екі бағытты қамтиды: кеңес берушілік және оқыту.
Puti 8

Кеңес беру аймағы жеке кеңес беруде түрлі психологиялық техникаларды қолдануды студенттерге үйретуге арналған және машықтанушы кеңесші-психологтің кабинетін модельдейді. Аталған аймақта тәжірибелік жұмысқа арналған кеңесші қызметі үшін қалалық «Сенім» телефон қарастырылған.

Оқыту аймағы тығын тақтамен, дөңгелек үстелмен жабдықталған және психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша қолданбалы зерттеу сипатындағы зертханалық сабақтарды өткізуге, топтық тренингтер жүргізуге арналған. Зертханада жеке диагностика және диагностикалық топтар мен ұжымдар үшін бағдарламалық қамтамасыз етілген компьютер орнатылған. 

Функционалдық жүйе ретінде мүмкіндік береді:
• дайын тест пайдалана отырып, кәсіби психологиялық сараптама жүргізуге;
• диагностикалық міндеттердің нақты шарты негізінде қолданыстағы әдістерді өзгертуге;
• тексерулерді іске қосу үшін қажетті тесттер жүйесін құру және енгізуге.

  Puti 9    Puti 10

Жүйеге әртүрлі диагностикалық әдістер, іскерлік, әлеуметтік және интеллектуалдық сапасының даму деңгейін зерттеу мақсатында қолданылатын психологиялық қалыптан ауытқушылығын анықтау (Айзенк, Кэттел, Люшердің классикалық тесттері, ММРІ, «семантикалық дифференциалдың» әртүрлі нұсқадағы әдісі, бірегей психобиографиялық әдістер). Тестке байланысты қойылған міндетті толық немесе экпресс нұсқада, іріктелген немесе «кешенді» түрде қолдануға болады (шығарылған тесттердің кезеңдік сериясымен).
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институтының 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығы бойынша білім алған түлегі мектеп педагог-психологі, сонымен бірге мекемелерде психолог-кеңесші ретінде өзін толыққанды жүзеге асыруға қабілетті болады.

Озық тәжірибелер және педагогикалық шеберлік орталығы

Puti 11Педагогикалық шеберлік - мұғалімнің ғылыми, әдістемелік өнерінің, білігі мен дағдысының, жеке қасиеттерінің үндесіп, үйлесуі. Педагогикалық шеберлік мұғалімге оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда қажетті кәсіби білім, білік және дағдылардың жиынтығы. Бұл орталықта студенттер педагогикалық шеберлік негіздерін меңгереді және Қазақстандық және шетелдік педагогтардың озық тәжірибесімен танысады.
Сабақ берудің әдістемесімен,тәрбие жұмыстарын ұйымдастырумен бірге кәсіби біліктіліктерін ұштай түсу мақсатында студенттер педагогикалық техниканы меңгеруге оқытылады.
Педагогикалық шеберліктің негізі жоғары оқу орнында қалыптасады,және орталықта арнайы дағдыларға үйретеді.
1. Кәсіби педагогикалық білім;Puti 12
2. Педагогикалық тәжірибе;
3. Шығармашылық тәжірибе;
4. Тұлғалық қасиеттері;
5. Кәсіби педагогикалық бағыттылыққа.
Орталық қажетті құрал жабдықтармен қамтамасыз етілген:телевизормен, дыбыс және бейне жазу аппараттарымен, кафедрамен, тақтамен, адамның түр - тұлғасы түгел көрінетін айнамен.

Talk to us

87143072488